1 Ocak 2013 Salı

birileri bencil !


Birileri Bencil
İnsanlar hep birileri beni dinlesin istiyor.
Birileri beni dinlesin. Birileri boş zamanlarımda benim sıkıntımı alsın.”Ben de boştum zaten.” desin.
Birilerine kendimi övüp egomu tatmin edeyim. “Harikasın.” desin.
Birilerine işlediğim bir suç ya da hatalı bir davranışımı anlatayım, günah çıkarayım. Mümkünse karşımdaki kişi beni bir küçük şeyden de olsa haklı bulsun ki papaz efendiymiş gibi onu bağrıma basıp vicdanımı rahatlatayım. “İyi bile yapmışsın vallaa!” desin.
Ben hiçbirşey vermeyeyim, hep alayım. “Düşünmen yeter.” desin.
Birileri ben sosyalleşeyim diye yanımda olsun. “Sinerji yaratıyorsun ortamda.”desin.
Birileri yalnızlığıma ortak olsun diye değil de yalnız olmayayım diye yanımda olsun. “İyiki varsın.” desin.
Bencil, ruhsuz varlıklar… Sevmiyorum sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder